Ιστορική αναδρομή: Η Συμβολή της Ιστορίας της Επιστήμης στη διδασκαλία εννοιών της Αστρονομίας (Ερωτήσεις και απαντήσεις, Προτεινόμενες δραστηριότητες)
Το σχήμα της Γης: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το σχήμα της Γης, β) Οι ιδέες των μαθητών για το σχήμα της Γης, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Το ηλιακό σύστημα: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το ηλιακό σύστημα, β) Οι ιδέες των μαθητών για το ηλιακό σύστημα, γ) προτεινόμενες δραστηριότητες
Ο Ήλιος: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τον Ήλιο, β) Οι ιδέες των μαθητών για τον Ήλιο, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Οι πλανήτες: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τους πλανήτες, β) Οι ιδέες των μαθητών για τους πλανήτες, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Τα άλλα σώματα του ηλιακού συστήματος (κομήτες, αστεροειδείς, μετεωρίτες): α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τους κομήτες, αστεροειδείς, μετεωρίτες, β) Οι ιδέες των μαθητών για τους κομήτες, αστεροειδείς, μετεωρίτες, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Η Σελήνη: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη Σελήνη, β) Οι ιδέες των μαθητών για τη Σελήνη, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Οι εκλείψεις του Ηλίου και της Σελήνης: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τις εκλείψεις του Ηλίου και της Σελήνης, β) Οι ιδέες των μαθητών για τις εκλείψεις του Ηλίου και της Σελήνης, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Οι επιδράσεις του Ήλιου στη Γη (Τα φαινόμενα της μέρας – νύχτας, των εποχών, κλπ.): α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τις επιδράσεις του Ήλιου στη Γη, β) Οι ιδέες των μαθητών για τις επιδράσεις του Ήλιου στη Γη, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Ο Χρόνος: α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την έννοια του Χρόνου, β) Οι ιδέες των μαθητών για το Χρόνο, γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες
Το σύμπαν: η δημιουργία και η εξέλιξη των άστρων (κόκκινοι γίγαντες, λευκοί νάνοι, άστρα νετρονίων, μαύρες τρύπες), οι γαλαξίες, τα νεφελώματα, ο σχηματισμός του σύμπαντος, κλπ. α) Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το Σύμπαν, β) Οι ιδέες των μαθητών για το Σύμπαν γ) Προτεινόμενες δραστηριότητες