2000-2001: Επιμόρφωση στο ετήσιο πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Φυσικές Επιστήμες- Τεχνολογία-Κοινωνία». 2001 - 2003: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τομέα Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και το 2003 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (M.Ed.) «Φυσικές επιστήμες στην εκπαίδευση» Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών.
Από το 2003 συμμετέχει στην εκπαιδευτική δραστηριότητα του Εργαστηρίου Διδακτικής και Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και τα έτη 2006 -07 και 2007 – 08 είναι αποσπασμένη στο ΠΤΔΕ.
Υποψήφια διδάκτωρ του Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α. με θέμα : «Η ‘εικόνα’ της εξέλιξης στο ελληνικό σχολείο».
Συμμετοχή στο SummerSchoolESERA (ΕuropeanScienceEducationResearchAssociation) , για υποψήφιους διδάκτορες, Πορτογαλία, Ιούλιος 2006.
“The Evolutionary Theory in the Greek Life Sciences Primary and Secondary Textbooks from the Beginning of the 20th century to date”, Prinou L., Halkia K., Skordoulis C. (2007), Proceedings of IOSTE 2007 international meeting on critical analysis of school science textbook, Hammamet (Tunisia), 7 - 10 February 2007.
“Images of ‘Cell Division’ on the Internet”, Prinou L. & Halkia K. (2003), Proceedings of the 6th International Conference: “Computer Based Learning in Science”, Vol. I: “New Technologies and Their Application in Education”, p. 1103-1113,Nicosia Cyprus.
Εργασίες σε ελληνικά περιοδικά και Πρακτικά Συνεδρίων με κριτές
«Η Υποδοχή της Εξελικτικής θεωρίας στο ελληνικό σχολείο». Συμμετοχή σε Στρογγυλό Τραπέζι , 4η Συνάντηση Αθηνών «Ζητήματα Επιστήμης: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική», 28-30 Σεπτεμβρίου 2007, Αθήνα.
«Η εξέλιξη των ελληνικών Προγραμμάτων σπουδών στις Φυσικές Επιστήμες σε σύγκριση με τα Προγράμματα 2061 των ΗΠΑ, ΝationalCurriculum της Aγγλίας και SACSA της Αυστραλίας», Βλάχος Ι., Βελέντζας Α., Οβαδίας Σ., Οικονομίδης Σ., Πρίνου Λουκία, «Ο εκπαιδευτικός και το Αναλυτικό Πρόγραμμα», Επιμέλεια Γ. Μπαγάκη, 2004, Εκδ. Μεταίχμιο, σ.379-388.
«Τι έχουν ‘μάθει’ οι μαθητές μας μετά τη διδασκαλία της φωτοσύνθεσης;», Πρίνου Λουκία, «Διδασκαλία των Φυσικών επιστημών: Έρευνα και πράξη», Τεύχος 4, 2003, σ. 67-70.