ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
  Δ.Ε.Π.
Υποψήφιοι Διδάκτορες
Επιστημονικοί Συνεργάτες
ΕΡΕΥΝΑ
  Ερευνητικά Προγράμματα
Διδακτορικές Διατριβές
Εκπαιδευτικό Υλικό
Δημοσιεύσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  Προπτυχιακά Μαθήματα
Μεταπτυχιακά Μαθήματα
Μαράσλειο Δ.Δ.Ε.
ΒΙΒΛΙΑ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ENGLISH
Προσωπικό>Επιστημονικοί συνεργάτες>Λουκία Πρίνου

Λουκία Πρίνου

Δρ. Διδακτικής της Βιολογίας

lprinou@primedu.uoa.gr & lprinou@yahoo.com

 

 

  1. Απόφοιτος Βιολογικού Τμήματος Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγήτρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  2. 2000-2001: Επιμόρφωση στο ετήσιο πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Φυσικές Επιστήμες- Τεχνολογία-Κοινωνία». 2001 - 2003: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τομέα Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και το 2003 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (M.Ed.) «Φυσικές επιστήμες στην εκπαίδευση» Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών.
  3. Από το 2003 συμμετέχει στην εκπαιδευτική δραστηριότητα του Εργαστηρίου  Διδακτικής και Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και τα έτη 2006 -07 και 2007 – 08 είναι αποσπασμένη στο ΠΤΔΕ.
  4. Υποψήφια διδάκτωρ του Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α. με θέμα : «Η ‘εικόνα’ της εξέλιξης στο ελληνικό σχολείο».
  5. Συμμετοχή στο Summer School ESERA (Εuropean Science Education Research Association) , για υποψήφιους διδάκτορες, Πορτογαλία, Ιούλιος 2006.

 

Εργασίες σε Πρακτικά διεθνών συνεδρίων με κριτές

  1. “Biology remains platonic in many ways’. What about Biology Instruction? Effects on Teaching Variational Evolution”, Prinou L., Halkia K., Skordoulis C. (2007), Proceedings of ESERA 2007 Conference, August 21st - August 25th, Malmö, Sweden
  2. “The Evolutionary Theory in the Greek Life Sciences Primary and Secondary Textbooks from the Beginning of the 20th century to date”, Prinou L., Halkia K., Skordoulis C. (2007), Proceedings of IOSTE 2007 international meeting on critical analysis of school science textbook, Hammamet (Tunisia), 7 - 10 February 2007.
  3. “Teachers’ attitudes, views and difficulties regarding the teaching of evolution”, Prinou L., Halkia K., Skordoulis C. (2005), Proceedings of ESERA 2005 Conference: Contributions of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science, August 28 – September 1, 2005, Barcelona, p.229-231.
  4. Teaching the Theory of Evolution: Teacher’s Attitudes, Views and Difficulties”, L. Prinou, K. Halkia and C. Skordoulis (2005), Proceedings of International History, Philosophy and Science Teaching Conference, pp. 8, Leeds, UK, July 2005.  
  5. “Conceptual Change: From Research to Instructive Practice. For a Timely Dealing with Students’ ‘Lamarckian’ Views”, Prinou L., Halkia K., Skordoulis C. (2004), 4th European Symposium: “Conceptual Change: Philosophical, Historical, Psychological, and Educational Approaches”, organized by EARLI (European Association for Research on Learning and Instruction), May 19-23, 2004, Delphi, Greece, p. 84-87.
  6. “Images of ‘Cell Division’ on the Internet”, Prinou L. & Halkia K. (2003), Proceedings of the 6th International Conference: “Computer Based Learning in Science”, Vol. I: “New Technologies and Their Application in Education”, p. 1103-1113, Nicosia Cyprus.

 

Εργασίες σε ελληνικά περιοδικά και Πρακτικά Συνεδρίων με κριτές

  1. «Η  Υποδοχή της Εξελικτικής θεωρίας στο ελληνικό σχολείο». Συμμετοχή σε Στρογγυλό Τραπέζι , 4η Συνάντηση Αθηνών «Ζητήματα Επιστήμης: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική», 28-30 Σεπτεμβρίου 2007, Αθήνα.
  2. «Αντιλήψεις των μαθητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για έννοιες της εξελικτικής θεωρίας» Πρίνου Λ. Χαλκιά Κρ., Σκορδούλης Κ. (2007) Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Εκπαίδευσης, Ιωάννινα 2007.
  3. «Οι «περιπέτειες» της θεωρίας της εξέλιξης στο ελληνικό σχολείο», Πρίνου Λ. Χαλκιά Κρ., Σκορδούλης Κ. (2006), Δημοσίευση στην ιστοσελίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ):
  4. «Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις έννοιες της “Προσαρμογής” και της Εξέλιξης των οργανισμών και της διδασκαλίας τους στο Δημοτικό», Πρίνου Λ. & Χαλκιά Κρ., Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου ΕΔΙΦΕ, Βόλος 7-9 Απριλίου, 2006, σ.699-707.
  5. «Η σταθερή εξηγητική αξία της θεωρίας της φυσικής επιλογής», Μάνια Γεωργάτου – Λουκία Πρίνου, «Κριτική/ Επιστήμη και Εκπαίδευση», Τεύχος 1, Ιούνιος 2005,σ. 45-61.
  6. «Η Θεωρία της εξέλιξης: Η αναγκαιότητα της διδασκαλίας της και η περιπέτειά της στο ελληνικό σχολείο», Πρίνου Λ., Χαλκιά Κρ, Σκορδούλης Κ., Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή, Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΤΕΑΠΗ) Φυσικές Επιστήμες: Διδασκαλία, Μάθηση και Εκπαίδευση, 26-28 Νοεμβρίου 2004, Τόμος Α’,  σ. 260-266.
  7. «Οι λαμαρκιανές ερμηνείες μαθητών της Γ’ Γυμνασίου εμπόδιο στην κατανόηση της φυσικής επιλογής. Σκέψεις και επισημάνσεις», Πρίνου Λ. Χαλκιά Κρ., Σκορδούλης Κ., Θέματα στην Εκπαίδευση, Εκδ. Leader Books, Τόμος 4, Νο. 2-3, 2003, σ. 299-309.
  8. «Η συμβολή των εικόνων του Διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία: Η περίπτωση της κυτταρικής διαίρεσης», Πρίνου Λ. & Χαλκιά Κρ., Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα: «Η συμβολή της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών», 8-11 Μαΐου 2003, σ. 426-431.
  9. «Η εξέλιξη των ελληνικών Προγραμμάτων σπουδών στις Φυσικές Επιστήμες σε σύγκριση με τα Προγράμματα 2061 των ΗΠΑ, Νational Curriculum της Aγγλίας και SACSA της Αυστραλίας», Βλάχος Ι., Βελέντζας Α., Οβαδίας Σ., Οικονομίδης Σ., Πρίνου Λουκία, «Ο εκπαιδευτικός και το Αναλυτικό Πρόγραμμα», Επιμέλεια Γ. Μπαγάκη,  2004, Εκδ. Μεταίχμιο, σ.379-388.
  10. «Τι έχουν ‘μάθει’ οι μαθητές μας μετά τη διδασκαλία της φωτοσύνθεσης;», Πρίνου Λουκία, «Διδασκαλία των Φυσικών επιστημών: Έρευνα και πράξη», Τεύχος 4, 2003, σ. 67-70.
  11. «Τα κειμενικά είδη στα σχολικά εγχειρίδια των Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου»,  Χατζή Μ., Κυριακού Κ., Μαντζουρίδης Δ., Πρίνου Λ., Σπηλιοπούλου Ι., «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και πράξη», Τεύχος 5, 2003, σ. 54-61.

 

Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων – Ερευνητικών Ομάδων:

  1. Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων
  2. Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών (www.hpds.gr)
  3. Μέλος της European Science Education Research Association - ESERA

 

© 2008 Athens Science & Education Laboratory