ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
  Δ.Ε.Π.
Υποψήφιοι Διδάκτορες
Επιστημονικοί Συνεργάτες
ΕΡΕΥΝΑ
  Ερευνητικά Προγράμματα
Διδακτορικές Διατριβές
Εκπαιδευτικό Υλικό
Δημοσιεύσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  Προπτυχιακά Μαθήματα
Μεταπτυχιακά Μαθήματα
Μαράσλειο Δ.Δ.Ε.
ΒΙΒΛΙΑ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ENGLISH
Προσωπικό>Υποψήφιοι Διδάκτορες>Κυριακή Δημητριάδη

Κυριακή Δημητριάδη

kdimitr@primedu.uoa.gr

 

Σπουδές:

  1. Πτυχίο Τμήματος Φυσικής, της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2000).
  2. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (M.Ed.) «Φυσικές Επιστήμες και Εκπαίδευση» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών(20030.
  3. Έναρξη εκπόνησης διδακτορικής διατριβής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: “Διδακτικές Προσεγγίσεις της Ειδικής Θεωρίας της Σχετικότητας”

 

Ξένες γλώσσες

  1. Αγγλικά (CPE – Certificate of Proficiency in English  του Πανεπιστημίου του Cambridge)
  2. Γερμανικά ( Zertifikat Deutsch als Fremdsprache - Grundstufe)

 

Εκπαιδευτική δραστηριότητα:

  1. Μόνιμη καθηγήτρια μέσης εκπαίδευσης από το 2005.
  2. Επίβλεψη εργαστηριακών ασκήσεων φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε. του Π.Α. στα πλαίσια των μαθημάτων Φυσική Ι και ΙΙ (2001-2004).
  3. Υπεύθυνη εργαστηρίου “Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών” φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε. του  Π.Α. και υπεύθυνη πρακτικών ασκήσεων φοιτητών στα πλαίσια του μαθήματος Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (2004-2005).

 

Υποτροφίες:

  1. ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ: Πρώτη Υποτροφία Επίδοσης μεταπτυχιακών φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2002-2003, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση» του Π.Τ.Δ.Ε. του Π.Α.
  2. ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ: Υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές στο εσωτερικό από το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005, ύστερα από επιτυχή συμμετοχή σε ειδικούς διαγωνισμούς στην επιστήμη, που διεξήγαγε το ΙΚΥ. (Σειρά επιτυχίας: 1η) Ειδικότητα: Διδακτική της Φυσικής και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση.

 

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ:

Α. Διπλωματικές εργασίες

  1. Δημητριάδη Κ., Ταμπάκης Κ., “Ψυχοπαιδαγωγική Θεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων της φυσικής”, 2000, (Διπλωματική εργασία στο Φυσικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο Αθηνών).
  2. “Πειράματα Φυσικών Επιστημών (Φυσικής. Χημείας, Βιολογίας) με τη χρήση αισθητήρων/απτήρων και ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία”, 2003, (M. Ed. Thesis, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών)

 

Β. Εργασίες σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με κριτές

  1. Dimitriadi Κ. and Halkia Κ., 2003, "Difficulties in representing microscopic phenomena on the Internet: The case of Brownian Motion", Proceedings of the 6th International Conference On Computer Based Learning in Science (CBLIS 2003), Cyprus, July 5-10, vol.I, p.1077-1086.
  2. Dimitriadi K., Halkia L. and Skordoulis C., 2004, “Prerequisites for the Conceptual Change of Key Concepts Essential for the Teaching of the Theory of Special Relativity” 4th European Symposium on Conceptual Change: Philosophical, Historical and Educational Approaches, (EARLI), Delphi, Greece, May 19-22, p.207-209
  3. Dimitriadi K., Halkia K. and Skordoulis C., 2005, “Basic Concepts of Special Theory of Relativity in Secondary Education: Do Students understand them?” Proceedings of European Science Education Research Association Conference ESERA 2005, “Contributions of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science”, Barcelona, Spain, August 28 –September 1st.

 

Γ. Ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια με κριτές

  1. Dimitriadi Κ. and Halkia Κ., 2003, "Difficulties in representing microscopic phenomena on the Internet: The case of Brownian Motion",6th International Conference On Computer Based Learning in Science (CBLIS 2003), Cyprus, July 5-10.
  2. Dimitriadi K., Halkia L. and Skordoulis C., 2004, “Prerequisites for the Conceptual Change of Key Concepts Essential for the Teaching of the Theory of Special Relativity” 4th European Symposium on Conceptual Change: Philosophical, Historical and Educational Approaches, (EARLI), Delphi, Greece, May 19-22.
  3. Dimitriadi K., Halkia K. and Skordoulis C., 2005, “Basic Concepts of Special Theory of Relativity in Secondary Education: Do Students understand them?” ESERA 2005, “Contributions of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science”, Barcelona, Spain, August 28 –September 1st.

 

Δ. Ανακοινώσεις σε πανελλήνια συνέδρια

  1. Δημητριάδη Κ. και Τρελλοπούλου Α., 2003, "Φεμινιστικές προσεγγίσεις των Φυσικών Επιστημών", 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Η Συμβολή της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών", Αθήνα, 8-11 Μαΐου 2003. 
  2. Δημητριάδη Κ., Χαλκιά Κ. και Κων/νος Σκορδούλης, 2004, "Εννοιολογικές δυσκολίες και εμπόδια για την κατανόηση της Ειδικής Θεωρίας της Σχετικότητας", 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Ένωσης Ελλήνων Φυσικών “Εξελίξεις, Τάσεις, Επιτεύγματα και Διδακτική της Φυσικής”, 29-31 Ιανουαρίου & 1 Φεβρουαρίου 2004.
  3. Δημητριάδη Κ. και Καλκάνης Γ., 2004, "Πειράματα Φυσικών Επιστημών (Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας) με τη χρήση αισθητήρων / απτήρων και ένταξή τους στην εκπαιδευτική μεθοδολογία", 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Ένωσης Ελλήνων Φυσικών “Εξελίξεις, Τάσεις, Επιτεύγματα και Διδακτική της Φυσικής”, 29-31 Ιανουαρίου & 1 Φεβρουαρίου 2004.

Ε. Συμμετοχή σε σχολείο υποψηφίων διδακτόρων

Συμμετοχή στο ESERA Summer School 2006, Braga 15-22 Ιουλίου, 2006: Teaching the theory of Special Relativity to Students of Upper Secondary Education.

 

 

Ερευνητικά προγράμματα

“Έρευνα για την εισαγωγή της Ειδικής Θεωρίας της Σχετικότητας στην Εκπαίδευση”

Επιστημονικός Υπεύθυνος: Επικ. Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Κρ. Χαλκιά

Πρόγραμμα Καποδίστριας: 2004-2005

Φορέας: ΕΛΚΕ - Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

 

© 2008 Athens Science & Education Laboratory