Έρευνα>Δημοσιεύσεις>Επιστημονικός Γραμματισμός |
Halkia Kr., Mantzouridis D., 2005, “Students’ Views and Attidutes Towards the Communication Code Used in Press Articles About Science”, International Journal of Science Education, 27 (12), pp. 1395 – 1411.
Halkia Kr., Mantzouridis D., Skordulis K., 2005, «Printed and Digital Press Science: Ways of transforming Press Science into School Science», e – Proceedings of 5th Conferencce of ESERA: Contributions of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science, 28-8/1-9, Barcelona.
Χατζή Μ., Κυριακού Κ., Μαντζουρίδης Δ., Πρίνου Λ., Σπηλιοπούλου Ι., 2003, «Τα κειμενικά είδη στα σχολικά εγχειρίδια των Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου», «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και πράξη», σ. 54-61, εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα, Απρίλιος- Μάιος-Ιούνιος.
Μαντζουρίδης Δ., Χαλκιά Κρ., Σκορδούλης Κ., 2004, «Η Εκλαΐκευση των Φυσικών Επιστημών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης», «Θέματα στην Εκπαίδευση» – Τόμος 4- Τεύχος 2-3, σ.311-338, Leader Books AE, Αθήνα.
Μαντζουρίδης Δ., Χαλκιά Κρ., 2004, «Η Επιστήμη του Τύπου: Κώδικες Επικοινωνίας σε δημοσιεύματα του τύπου που αφορούν τις Φυσικές Επιστήμες», 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Λουτράκι. Μαντζουρίδης Δ., Χαλκιά Κρ., Σκορδούλης Κ., 2005, «Άρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας στα ΜΜΕ: Τρόποι μετασχηματισμού της επιστήμης του τύπου σε σχολική επιστήμη», Διημερίδα: «Διδακτική & Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Άτυπες Μορφές Εκπαίδευσης και Νέες Τεχνολογίες, Αθήνα, 28-29 Μαΐου 2005.
Πρίνου Λ., Χαλκιά Κρ,, Σκορδούλης Κ., 2004, «Η Θεωρία της εξέλιξης: Η αναγκαιότητα της διδασκαλίας της και η περιπέτειά της στο ελληνικό σχολείο», Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Φυσικές Επιστήμες: Διδασκαλία, Μάθηση και Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΤΕΑΠΗ), Αθήνα, 26-28/11, τ. Α΄, 260-266.
Γεωργάτου Μ., Πρίνου Λ., 2005, «Η σταθερή εξηγητική αξία της θεωρίας της φυσικής επιλογής», Περιοδικό «Κριτική», τ. 1.
Πρίνου Λ., Χαλκιά Κ., Σκορδούλης Κ., 2006, «Εκπαιδευτική Έρευνα και Σχολική Πράξη: Το παράδειγμα της Διδασκαλίας Εννοιών της Θεωρίας της Εξέλιξης στο Ελληνικό Σχολείο», Πανελλήνιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ) με Διεθνείς Συμμετοχές «Βιοεπιστήμες στον 21ο Αιώνα», Πολεμικό Μουσείο, Αθήνα, 13-15/4.
Πρίνου Λ., Χαλκιά Κρ., 2006, «Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις έννοιες της Προσαρμογής και της Εξέλιξης των οργανισμών και της διδασκαλίας τους στο Δημοτικό», 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο, ΕΔΙΦΕ, Βόλος, 7-9/4.
|